کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

۳۱

وقتی چند روز قبل ... حتی یه اس ندادی برای تبریک تولدم ... واقعا دلم گرفت ! حالا چرا هم دلم گرفت ...نمیدونم ؟ 

یادمه پارسال هم خودم بهت زنگ زدم و گفتم : ؛ زنگ زدم بگی تولدم مبارک!؛ 

و تو چقدر ابراز ناراحتی کردی که .... روز تولدم را یادت رفت ... و اینکه کلی با خودت قرار گذاشته بودی غافل گیرم کنی .... 

 

با این حال بازم امسال برات اس دادم .... نوشتم = الان دقیقا ماه و روز و ساعت و دقیقه ی تولدم هست!.... 

ولی وقتی دروغ گفتی ......... خیلی دلم گرفت ... وقتی گفتی ... میدونستم و دیروز برات اس دادم اما گوشیت خاموش بود !............... فهمیدم که ... اصلا اصلا یادت نبوده ... چون من هیچوقت گوشیم خاموش نبود ... 

راستش این که تولدم یادت نباشه ... خیلی برام مهم نیست ......... اما اینکه بهم دروغ بگی ... حالم را بد میکنه .... خیلی بد .... چون همیشه فکر میکردم ... حداقل تو یکی دروغ نمیگی ... 

عجب خوش خیال بودم من ..... عجب اشتباه احمقانه ای که ... این را باور کرده بودم........ چرا تونباید دروغ بگی؟ چرا باید در این مورد با بقیه فرقی داشته باشی ؟!!! 

بازم بهم ثابت شد که چقدر احمقم!