کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

59

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

58

سلام بی وفا...

درست یک هفته قبل چنین روزی تولدت بود و من فراموش کردم !!! چطور تونستم !؟!!!!!!!!!1

درست که شب قبلش تا صبح بالای سر دخترک بیدار نشسته بودم ... درست که روزش تمام وقت به دکتر و درمانگاه و داروخونه و مریض داری گذشت ...درست که شب اش مهمان داشتم و کلی هم کارهای عقب مونده ی مربوط به دانشگاه ...... اما نباید یادم می رفت ... وقتی اینقدر تمام مدت سال بهش فکر کرده بودم ... درست از روز تولد سال قبلت منتظر رسیدنش بودم ...نباید یادم می رفت ...

تمام سال دلخوشی من رسیدن این روزه ... تا به خودم اجازه بدم و با ترس و لرز... یه اس بهت بدم ... وتوش روز تولدت رو بهت تبریک بگم... روز تولدی که خودت قبولش نداری... 


حالا اینجا ...اینجایی که تو هیچی در موردش نمیدونی و نمیتونی بخونیش... بدون ترس بهت میگم... رفیقم ...تولدت مبارک...