کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

154-

باز نیمه شبه و من بیدارم ......... تصمیم داشتم دیگه  ۱۱ خاموشی رو بزنم ......اما انگار با سبک زندگی ما نمیشه که نمیشه !......


یه اتفاق ساده امشب همه ی ما رو الوده کرد.......الوده ی خشم و ناراحتی و اعصاب خردی  و ..........غم!


هی ماجرا را مرور میکنم و میبینم ......... هیچکس هیچ قصوری نکرد ...........ولی مثل همیشه من خودم رو مقصر میدونم.......چرا!!!!!؟ نمیدونم ... واقعا نمیدونم ....


کی میخواد این نفرت و بد بینی  از وجود دختری .... خارج بشه!!!؟ ... اینم نمیدونم ..........فقط امیدوارم که یه روزی این اتفاق بیوفته که ....خیلی دیر نشده باشه ...... نه برای اون ......... نه برای من...........

153-

چن روزه که اسامی کنکوری ها رو دادن و ........خیلی ها شاد شدن و خیلی ها هم غمگین....... که واضحه این دو دسته یا خودشون کنکور دادن یا فامیل درجه اول کنکور داده ها هستن.......

اما فک کنم وضعیت من این وسط خنده دار باشه .... منی که  سال اینده کنکوری دارم!! ... حسم اینه : وحشت و ترس!!!!!!!!!!!

۴تا دوستام  بچه هاشون کنکور داشتن ....... هر ۴ تا هم قبول شدن ... همه هم رشته های عالی دانشگاه های دولتی ........ لعنتی ها عین ماماناشونن ...  همه درس خون و کلاس بالا.......... دوتاشون که  رشته ریاضی بودن ... مهندسی پزشکی و مهندسی هوافضا  قبول شدن .....یکی شون که تجربی بود پزشکی .... اونی هم که هنر بود طراحی پارچه .........  همه هم دانشگاههای دولتی تهران .........

حالا من چه مرگمه!!!!؟..........مثل یه احمق واقعی .... از حالا هول سال دیگه این موقع رو دارم که ......دختره  هیچ جا قبول نشده و .... مجبوریم  دانشگاه ازاد سولوقون اباد سفلی ....رشته خربیاری .... ثبت نامش کنیم .......و  وقتی ازم می پرسن دخترت کجا و چی قبول شد؟......... مجبور بشم هی لبخند ژوکوند بزنم و مزخرف تحویل بدم جهت ماله کشیدن به این خرابکاری !!!!!!!!

اگرچه طفلک از همین تابستون شروع کرده و داره میخونه ........... اما چیکار کنم ...... اعتمادی به درس خوندنش ندارم ........ و هیچ امیدی به قبولیش در رشته دانشگاه  به درد بخور......

شاید این هم به مامان لعنتیش رفته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!