کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

159-

پارسال بود نمیدونم....شاید سال ۹۴ بود که یه خط اعتباری همراه اوا خریدم ....واسه امور کاری!... اما استفاده کاری که ازش نکردم هیچ......شد قوز بالا قوز...... اجبارا باید ماهی ۱۰۰۰ تومن شارژش کنم ....والا یه طرف میشه و بعد هم میسوزه!... اصلا هم مهم نیست چقدر شارژ توش هست ..... یعنی هر طور هست واسه گوش بری از مردم ...طرح و نقشه میریزن!!


منم که استفاده ندارم ... هی شارژ رو شارژ جمع شده توش .......امشب گفتم بزارمش توی مودمم ...... باهاش اینترنت کار کنم ...... شنیده بودم اینترنتش بهتر از رایتل هست .......اخه توی مودمم یه سیم کارت دیتای رایتل دارم ....... هی بدک نیست..... نمیشه گفت عالیه ....اما بد هم نیست ...... خلاصه سیم کارت ها رو عوض کردم و... جهت تست رفتم تلگرام...... عاغا افتضاح بود ...افتضاح......یعنی سرعتش از ۵۱۲ مخابرات که خونه داریم هم کمتر بود...... 

اومدم یه پست وبلاگی بزارم باهاش......اصلا پشیمون شدم .......قطع کردم و با همین مخابراتیه اومدم....... حالا نمیدونم من بلد نیستم باید چکارش کرد...... یا واقعا اینترنت همراه اول خرابه ........