کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

166-

همیشه دیر متوجه میشم ......... تولد کمد رخت چرک هامو میگم!!........ 3 اردی بهشت 90 متولد شد و .....حالا 6 سالشه ........ دیگه باید بره مدرسه!


165-

واقعا کی از چند دقیقه ی بعد خودش یادیگران خبر داره !!!؟.......


فقط چند ساعت بعد از نوشتن پست قبلی ...... دایی همسرخان فوت کرد....... دایی که بیشتر نقش پدر داشت براش....

 حالا صرف نظر از اینکه ایشون چند روزی بود که 100 ساله شده بود..... ومرگش خیلی هم ناگهانی نبود!!!(آخه ادم صد ساله نمیره ...پس کی بمیره!؟)...... اما حداقل واسه من یکی ... فوتش نابه هنگام بود!!!...... چون درست روز تولد من  بود........ و با این مادر شوهری که من دارم.........و هنوز بعد از 17 سال  داره سالی دو بار ( به قمری و شمسی) واسه  مادرش که در سن 102 سالگی فوت کرد....... مراسم سالگرد میگیره........... روز تولدم نابود شده است!!... چون دیگه شد سالگرد فوت اخوی محترمش که ......از نظر اون یه قدیس بود و هست!...........


حیف که واسه مراسم اعلامیه چاپ نکردیم ........وگرنه من یکی حتما می نوشتم ........فوت نا بهنگام!!!


164-

چند دقیقه ی دیگه ... سال روز تولدم فرا میرسه ... و من درگیریک حس غریب میشم ... حسی که مخلوط عجیبی از غم و شادی و ترس و امیده!... 


و همیشه از خودم می پرسم .......آیا سال دیگه باز هم این روز و این حس رو تجربه خواهم کرد!!؟........ 


فردا ازصبح زود تا اخر شب .... بیرونم و مشغول انجام وظیفه هام...... نمی فهمم چرا باید این روز خاص با روزهای دیگه فرق بکنه !؟... شاید برای مادرم  اندکی فرق میکرده... چون تولد من اولین رنج بزرگ زندگیش بوده.....و همین طور اولین احساس مادرانه اش..... اما من.......... بدنیا امدنم دست خودم نبوده ...... پس فرقی نباید داشته باشه ........... داره ...........اما نباید داشته باشه ........... 


اینو یکی به مناسبت تولدم برام فرستاد ........خیلی خوشم اومد :


اردیبهشت کمی از بهشت است،..... وجود تو اما  ،،،تمام بهشت


163-


وارد اتاق که میشم ...جناب همسر میگه: شب جمعه است....اون درو قفل کن و بیا!

میگم:پس دیشب چی بود !؟

میگه :دیشب مستحب بود ...امشب واجبه !!!



با توجه به اینکه سالهاست لاییک شده.... میگم : بخدا هلاکککککککک این دین و ایمونتم!!!