کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

168-

امروز روز کنکوره ... بزرگه الان سر جلسه است و داره .... محصول یکسال تلاشش رو درو میکنه....... نمی خوام نگران باشم اما هستم ..... چون در تمام این یکسال دیدم که چقدر و با تمام توانش تلاش کرد.......از خیلی خوشی ها و تفریحاتش گذشت ...... و بیشتر از تموم اون ۱۱ سال قبلی درس خوند طوری که معدل پیش دانشگاهیش بهترین معدل دوران دبیرستان  و راهنماییش شد...بالای ۱۹......... 


سه ماه دیگه بالاخره معلوم میشه که .......... تلاش هاش و صد البته تلاش های ما........... به نتیجه ی دلخواه میرسه یا نه ...........فک میکنم این سه ماه روباید خوش بود.... 


قصد دارم خانواده رو ببرم یه سفر خارج از کشور ...... البته بعد از کنکور عملیش که یک ماه دیگه است........ 


تا روزگار چه تعیین کرده باشد!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد