کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

175-

29 آذر !!!؟ ... باورم  نمیشه!......... الان 9 اردی بهشته ........یعنی میشه بیشتر از 4 ماه ........ نه خب... خیلی هم زیاد نیست, هست!!؟ 


4 ماهه به اینجا سر نزدم........یعنی اصلا سر نزدم ها.......اینقدر مشغول تلگرام شدم که دیگه به وبلاگ بازی نمی رسم!.....الانم که اینجام صدقه سر خرابی سرورهای تلگرام .....توی آمستردامه!.... اونجا برق قطع شده........ برنامه های تلگرام مشکل پیدا کرده .....قطع شده........

یعنی الان بعضی از دوستان از گروه های بچه های بالا ...دارن با دمشون گردو میشکنن!.... خودشون خیلی دلشون میخواست تلگرام رو فیلی تری  کنن......نتونستن....... حالا خودش خود به خود قعطیده ..........البته درست میشه ......مطمئنم.....ولی خب .......... اختلالش در این زمان که هی صحبت از فیلی کردنشه......لابد خیلی بهشون حال داده!


نمیدونم با اینجا چه کنم؟............بزنم همه رو پاک کنم یا نه؟........... به این فکر میکنم که اگه بیوفتم و بمیرم...... کسی یه جوری اینجا رو پیدا کنه ......و بخونه ......... ابروی نداشته ام میره خب............پس عایا بهتر نیست که همه را به پاکم!!!!!؟

مسئله این است.........پاکیدن یا نه پاکیدن........


راستی ......این رمان سه گانه یاقوت ها رو اگه نخوندین حتما بخونین.....خیلی با حاله ......فیلمشم آلمانی ها ساختن........اما کتابش یه چیز دیگه اس........