کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

180-

خب این د فعه دیگه باور کردنیه............ 20 مرداد 97 هست و میشه تقریبا نزدیک 4 ماه بی خبری از این وبلاگ گرامی............. اونقدر که اسمش یادم رفته بود!


حسابی غرق کانالم شدم... وقت هیچی ندارم دیگه.........کارهای ضروری خونه و هفته ای سه نیم روز سرکار رفتن... تنها کاریه که میکنم ... اونم از سر اجبار........یعنی نمیشه که نکرد.......


دیگه ازش خسته شدم... کانال رو میگم........ فکر کنم نهایتا تا آخر تابستون کارم باهاش تموم بشه......... می بندمش و بر می گردم یه زندگی راحت خودم


بازم میام اینجا و می نویسم........گرچه خوشبختانه دیگه رخت چرکی ندارم ... ولی افکاری هست که به هیچ کس نمی تونی بگی......... ولی دوست داری با یکی در میون بذاری............. اونا رو میام و اینجا می نویسم........

شاید.........اگر  روزگار بخواهد!!


نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:47 ق.ظ http://beny20.blogsky.com

منم‌ از عالم وبلاگ خداحافظی کردم ،
که دیگه توی‌ کانال بنویسم ،
ولی خب سه روز هم نشد ،
که به این نتیجه رسیدم ،
هیچ جا شبیه وبلاگ نمیشه √

سلام....

آره وبلاگ یه چیز دیگه است... یاد این هنرپیشه ها افتادم که می گن...تاتر یه چیز دیگه است... اما همه شون عاشق بازی تو سینمان
وبلاگ یه چیز دیگه است ولی مخاطب هاش کم شدن.......مخاطب تلگرام بیشتره.....
ولی اگه دنبال افزایش ممبر و بالا رفتن آمار کانال باشی......واقعا خسته کننده و اعصاب خرد کن میشه.....
مرسی که به این کمد پر گرد و خاک سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد