کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

۴۷

خیلی وقته که اینجا ننوشتم ... حالا هم زیاد وقتی ندارم ... اومدم خدافظی کنم از این وبلاگ پنهانی ... آخه فردا میرم اتاق عمل و ... نمیدونم زنده ازش بیام بیرون یا نه !... اگر من بمیرم ... این وبلاگ هم خواهد مرد ... چون هیچکسی جز من اینجا نمیاد ... چون هیچکس از وجود این صندوقچه ی اسرار خبر نداره ... برای رهگذرها هم این جا و مطالبش اصلا مهم نیست ... اینه که زندگی این وبلاگ ... وابسته ی زنده بودن منه ...  

این پست هم پست خدافظی محسوب میشه ... مگه این که زنده بمونم و بازم بخوام با خودم صحبت کنم و ... بپرم توی این کمد رخت چرک!! 

 

تا اطلاع ثانوی .......................................... بدرود!