کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

183-

نمی دونم چه مرگیمه....باز افتادم تو فاز افسردگی و بیحالی و  احساس بدبختی کردن.........


فکر کنم همه اش تقصیر هواس!......... ابری و گرفته و سرد و دلگیر......... اصلا وقتی آفتاب نباشه پژمرده میشم......عین گل آفتاب گردون.........


گرچه یه بار یه جا نوشتم که خودمو مثه گل یخ حس می کنم..........که وقتی گل میده که کسی انتظار گل نداره....... اما فک کنم از نظر نیاز به نور... آفتاب گردون  باشم


هنوز موندم با این وبلاگ چه کنم..... بزنم داغونش کنم  که اگه بلا ملایی سرم اومد.........یکی نیاد ببینه و ابروم بره....................یا فعلا بازم نگهش دارم!!!؟


چه بدونم والا!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد