کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

۲۶

روزی که این وب را زدم ...سردرش نوشتم که ... مطالب خوبی توش نوشته نخواهد شد ... نوشتم که این ها را فقط برای خودم و تنها خودم می نویسم ... حتی سعی کردم تا با دیر به دیر آپ کردن ... همون دو سه نفر خواننده ای را هم که از اتفاق اینجا پیداشون میشد ... پربدم برن روی بام دیگری .... 

اما ... با همه ی اینا ... بازم بودن کسایی که نوشته هام را میخوندن و ... بد و بیراه مینوشتن ... و من متحیر موندم که چرا!!؟.............. آخه مگه کسی مجبورت کرده بود بخونی؟ مگه هشدار سردر وب را ندیدی؟...  

به هر حال ... رخت چرک های من تموم شد ... کم بود یا زیاد نمیدونم ... اما میدونم که کم و زیادیش خیلی هم مهم نیست ... مهم اینه که ادامه نداشته باشه ... عمیق نشه ... عادت نشه...  

اینجا را ساختم تا هر از گاهی بیام و سری بزنم و ... یادم بیاد که چی غلطه و چی درست ... و عاقبت غلط بودن ... چیه ............. 

نمیدونم بازم در این جا خواهم نوشت یا نه ... اما امیدوارم اگر هم باز توی این وب نوشتم ... توی موضوعاتی غیر از ... رخت چرک های من .... باشه ..... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد