کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

۳۲

سلام ...  

بالاخره خیاط هم تو کوزه افتاد !!... مبارکه .... 

 

برات خیلی خوشحالم ... از ته ته ته دلم .... اما راستش را بگم ... دلم برای اون طرف مربوطه ی بی چاره ات میسوزه ... البته اگه همان طور که گفتی ... ساده و بی شیله پیله باشه ....  

و اگر تو این اخلاق های کوفتیت را عوض نکنی و از به قول خودت ... تنبلی ها و شلختگی هات ... دست نکشی ... که گمان نکنم هم چنین شود !! 

 

به هرحال خوشحالم که در این مورد ... از من هم نظر خواستی ... و گفتی که نظرم ...آرومت کرد ... حتی اگه دروغ هم باشه ... از شنیدنش خوشحالم !!! 

 

برات آرزوی بهترین زندگی ها را میکنم ... چون گرچه خودت نمیدونی ... اما لایقش هستی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد