کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

۴۴

چرا من نمیتونم وانمود کنم حسی را که ندارم!؟...مثلاوقتی کسی را دوس ندارم چرا نمیتونم ...طوری نشون بدم که دارم!؟... یا وقتی از چیزی یا کسی خوشم نمیاد...چرا نمیتونم بگم که ...خوشم میاد!؟... آخه این چه خصوصیت افتضاحیه که من دارم؟... 

خیلی ها هستن که ...مثه اب خوردن یا حتی راحتتر از اون ...میتونن احساس اصلیشون را پنهان کنن و...حتی دقیقا حس مخالف را نشون بدن... اما منه بی عرضه ...حتی توی استفاده از کلمه هم نمیتونم چنین کاری کنم... یه وسواس بیمارگونه ی شدید دارم در انتخاب کلمات... اینکه کلمه ای را انتخاب کنم که ...نزدیکترین وصف باشه با احساس واقعیم ...اه ...واقعا که !!! 

ببین دوست محترم ... من تمام سعی ام را میکنم که ... تو نفهمی چقدر ازت بدم میاد...اما از اونجاییکه استعداد چندانی در نقش بازی کردن ندارم ... بهت قول نمیدم که ...احساسم را نفهمی ... لطفا ...خواهش میکنم ...ترا خدا ...ترا به جان هر کسی دوس داریش ...اینقدر به پرو پای من نپیچ!...بذار زندگیمونو بکنیم و ... خوش باشیم!!!!!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد