کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

56

چند وقتیه که یه وبلاگ جدید زدم ... وبلاگی که نمیخوام پنهان باشه مثل این کمد رخت چرکها!... میخوام مثل وبلاگ قبلی ام  بازدید کننده داشته باشه ... اما تفاوتش اینه که توی این وبلاگ فقط اثار مکتوبم را خواهم گذاشت ... توش زندگی نخواهم کرد ... میخوام خرده خرده نوشته هام را ....به صورت دسته بندی شده منتقل کنم بهش ... تا پس از سر و سامان گرفتنشون ... به طور جدی برم دنبال چاپش!...  

مهم نیست که کتابی که بدست میاد ... به فروش بره یا نه ... فقط دوست دارم حداقل یه اثر مکتوب از من باقی بمونه ... شاید آرزوی احمقانه ای باشه ... اما دوست دارم دیگه !...و آرزو هم که برجوانان عیب نیست !

نظرات 1 + ارسال نظر
درهم وبرهم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://marge-55.blogfa.com/

کاشکی الان بودی کلی حرف دارم نمیدونم چرا؟؟؟


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد