کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

63

سلام...


پنجشنبه نرفتم به مجلسشون ....البته کارهم داشتم و نمی تونستم برم ... اما فکر میکنم که خیلی هم خوب شد که نرفتم ... اخه طرف سوژه بود ...تولدش بوده و کیک آورده بود و خلاصه ... اون موقعیتی که من میخواستم جور نمیشد...


به قول خودم ...الخیر و فی ما بغل!


فردا باید برم انقلاب ... کتاب بخرم... عصر و شب هم که سرکارم ... پنجشنبه هم یک قرار دارم ...از صبح تاشب ...شاید شرح این قرار رو هم همین جا نوشتم ... باید دید که چی میشه...


راستی .... 22 بهمن مبارک !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.shdl.ir

سلام
ممنونم از نظر لطفتون

سلام...

خواهش میکنم... حقیقت بود... موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد