کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

65

فرصت زیاد نوشتن ندارم ...اما امروز از اون روزا بود که ...خیلی هوس نوشتن داشتم ... ولی فرصتی نبود...

اون برنامه ی هیجان انگیز پست قبلی رو ...کنسل کردم...از ترس آخر و عاقبتش ... اما هنوزم بدجور وسوسه ام میکنه...


پنجشنبه و جمعه ی قبل هم رفتم دوتا دیدار...اولی که کاملا مزخرف بود ... و دومی... میشه گفت بدک نبود... اگر احساس گناه و پنهانکاری توش نبود...خیلی بهتر میشد ... واقعا چه اشکالی داره من با یه عده دوست نتی ...برم پارک و چند ساعتی بگیم و بخندیم؟... اونا با خانواده هاشون اومده بودن ... من اما تنها !...


شب این جمعه هم شام دعوتم خونه ی یکی شون ... و بازم پنهان از دیدش !!......... به نظرم این پنهانکاری ضروری نیست ... اما فعلا که ظاهرا مجبورم ...

فعلا برای امشب بسته ... برم سراغ باقی کارهام ...فردا صبح ساعت 6 هم بیدار باشه !! البته بهتره بگم ...امروز صبح!


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://lashkhoor.blogsky.com

بیا با من هم بریم پارک یک پیتزا کوفت کنیم دور هم خوش میگذره

سلام......

مرسی از این دعوت فوق دوستانه !...... مطمئنم که خوش میگذره !!

یک مشاور! دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ق.ظ http://hiu.ir

کلّاً این متنی که نوشتی با کی بودی؟! من که نفهمیدم!

سلام.....

با خودم!...... اینجا خونه ی تنهایی منه و من توش...فقط با خودم حرف میزنم ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد