کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

69

سلام خودم !.......


حالت چطوره!؟... دلم چی؟ آرومه ؟... قرار داره!؟... چشمات هنوز برق میزنه!!؟... لب هات توان خندیدن رو داره هنوز!؟...


دستات میتونه  قوت زانوهات باشه؟... کمرت که خم نشده!!؟... پاهات راه رو بلده ؟ میتونه هنوز رو به جلو ببرتت !!؟......


هی ... خود عزیزم !!!...... گاهی سعی کن ... فقط سعی کن ... برای خودت هم زندگی کنی !..... بی خیال باقی دنیا!!


این روزها ... فرصت های اخره ... اخرین قطره های باقی مونده .... از اب حیاتت !!...... سعی کن ازشون لذت ببری ... نگو نمیشه ...  حداقل سعی خودت رو که می تونی بکنی!!!نه؟




نظرات 1 + ارسال نظر
روشنک دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام خوبی

خیلی نوشته هات حرفهای دلم که دوست دارم بنویسمش اما نمیدونم چطوری؟؟ هر وقت دلم نوشتن میخواد همه چی فراموش میکنم

سلام روشنک جان...

ممنون از لطفت ....

فک کنم تو تنها خواننده ی این وبلاگی ... البته به جز خودم!

البته نوشته های تو هم خوبن... با توجه به اینکه زبان مادریت نیست ... و برای همین فکر میکنم اگر به زبان مادریت بنویسی ...حتما عالی خواهی نوشت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد