کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

71

هنوز داریم حرف میزنیم ... و من نمیدونم ...این خوبه یا بد.......


فقط چون به خودم قول دادم در لحظه زندگی کنم و به هدف لذت بردن از اون لحظه....سعی میکنم به خوبی و بدیش فکر نکنم...


از چت کردن باهاش لذت می برم .....البته بیشتر وقتا.......


چون واقعا مثل یه دوست عمل میکنه ...... با شخصیته ... توقع های بی جا نداره ....و ثبات فکری داره و باهوشه!


به هرحال ....همیشه که همه چی تموم نمیشه باشه....... مگه من خودم همه چی تمومم؟


خولا3......فعلا با این شادی های کوچیک دلخوشم.......


بخصوص قسمت اس بازیش!......من عاشق اس بازی ام...... اس بازی یعنی رد و بدل کردن اس ... اونم در مقیاس وسیع!


البته اون ......اهل اس بازی نیست......راه دستش نیست..... موقعیتش رو هم اغلب نداره......


اما خب ........از قدیم گفتن ...کاچی بهتر از هیچی!......


البته تا وقتی که .....کاچیش واقعا کاچی باشه!....... گاهی ... کاچی هم دیگه کاچی نیست ......


مثلا گاهی .......اینقدر واسه یه دونه اس  انتظار میکشی که ......اصلا ارزشش رو نداره....... اسی که میاد ...توقعت رو برآورده نمیکنه...... و سختی انتظار به تمام وجودت باقی می مونه...


امیدوارم ......اینبار اینطور نشه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد