کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

83-

روز تولدم تمام شد.... دو ساعته که فردا شده !!.......و من یک تولد دیگه رو هم پشت سر گذاشتم......


دخترک امروز حسابی سنگ تمام گذاشت... کیکی با عکس من که در وایبر گذاشتم.... برام اورد......و تمام روز همراهیم کرد....


هنوز نمی تونم بفهمم ...چرا این دخترک ۲۱ ساله ی زیبا......اینطور عاشقم شده!!


چرا من هر گز نمیتونم ....باور کنم.....دیگران دوستم دارن؟!!!......... خب مگه دوست داشتن دلیل میخواد!!؟


امشب داشتم برای یکی در مورد تولدم می نوشتم.......در حین نوشتن یادم افتاد ......مادر بزرگ های من تقریبا ۲۰ سال بیشتر از حالای من سن داشتن که .......فوت کردند......... مادرم ۱۰ سال بزرگتر از امروز من بود که مارا برای همیشه تنها گذاشت و رفت .... و بعد به این نتیجه رسیدم که .......اگه بر اساس امار و ارقام و حساب احتمالات جلو برم....... زمان من دیگه تموم شده ....... و عنقریب از خدمت اسلام و مسلمین .... با ضمیری آرام ......مرخص خواهم شد


این هم از اثرات و اکتشافات روز تولد !!!



نظرات 1 + ارسال نظر
جنین دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ق.ظ http://jenin.blogsky.com

سلام تولدتون مبارک! وبلاگتون خیلی خیلی خوبه و خوشحالم ک تا حالا فعال مونده. بیاین وبلاگ منو هم ببینید اگه بدتون اومد می تونید چیزی توی مایه های فحش تو کامنت ها برام بنویسین :) ارادتمند ولی تو رو خدا بیاین حتمن

سلام...

ممنون از تبریکت.... اما تو مگه کل آرشیو منو خوندی که... فهمیدی وبلاگم خیلی خیلی خوبه!!!؟......
حالا که گفتی فهمیدم ..تولد این وبلاگم هم اردی بهشته!... و اینم ۴ ساله شده!! هه هه!!
حتما میام وبلاگت ........ ولو برای یک بار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد