کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

102-


غمگینم .......... فقط   همین .....

نظرات 5 + ارسال نظر
مَن‌ها پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ق.ظ http://manha.blogsky.com/

چرا؟

چون متاسفانه منم آدمیزادم!.......و گاهی کنترل احساسم از دستم در میره و.....میره رو فاز غم!

مَن‌ها شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ http://manha.blogsky.com/

اینکه واضحه. چرای من برای این بود که چرا کنترل احساست از دستت در رفته و.....رفته روی فاز غم!؟

سلام ...
بی خیال....... این نیز بگذرد .....و گذشت!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

سلامی از جنس تابستان
آرزو میکنم دلتون از غصه خالی بشه و
از ته دل بخندین

سلام....
ممنون از لطفت..... به همچنین.....

مهرسا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ق.ظ

آرزومند بهترین اتفاقات و روزهایی پر از لبخند برایتان
دلتون از محنت خالی

سلام مهرسا.....
متشکرم...... برای تو هم همین طور باشه .....

سحر الف یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ب.ظ

من عصبی ام...غمگینم...

امیدوارم بهتر بشی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد