کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

125-

اولین پست من در سال جدید........ چی میتونه باشه ؟


سفر مشهد خیلی خوش گذشت ...  دور هم بودن و صحبت های دم دستی کردن و خندیدن ........ از یاد بردن مشکلات و گرفتاری ها  به طور موقت و ... گذروندن اوقات به صورت غیر معمول ........ همه ی اینها روی هم میشه خوش گذشتن .......


کار فوق العاده ای نکردیم ..... شاید حتی خیلی هم بیرون از هتل نرفتیم..... اما همین اش هم خیلی خوب بود....... من که لذت بردم ....


نمیدونم دیگه کی فرصت بشه که اینطور دسته جمعی و خانوادگی با پدر و خواهرها وبرادم بریم سفر ....... برای همین هم سعی کردم از لحظه به لحظه اش استفاده کنم و خوش باشم و به دیگران هم ... انرژی مثبت منتقل کنم .... بخصوص به بچه هام .........

 

عید هم روزهای خوبی بوده تا حالا .... بی استرس و نگرانی ... تعدادی دید و بازدید  خانوادگی و ... بقیه اش پای ماهواره و فیلم و ...نت ...

دارم ازش لذت می برم ... تا استارت شروع زندگی معمولی ......شما هم لذتشو ببرید.......




نظرات 1 + ارسال نظر
آنا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

زندگی معمولی؟!

سلام...

اره زندگی معمولی ...یعنی اون کارهایی که هر روز غیر تعطیل باید انجام بدی .... وظایف روزانه ای که در زمان تعطیلات خیلی هاش متوقف میشه ... مثل سرکار رفتن... امور مربوط به مدرسه بچه ها... بیکار نبودن مرد خونه ... و یه سری وظایف دیگه ای که مختص منه در روزهای غیر تعطیل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد