کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

126-

فیلم سینمایی السا و فرد را دیدین؟......

صرف نظر از خوبی یا بدیش ... یه موضوعی توش داشت که خیلی بهش فکر میکنم....

فرد پیرمرد بازنشسته ی زن مرده ای بود که یه دختر داشت ... دخترش با شوهر و پسرش زندگی میکرد و از پدرش خواسته بود که ...واسه رونق کار شوهرش و در نتیجه تامین اینده ی پسرش که بشه نوه ی پیره مرده ...   پس اندازش را بهشون بده .......

فرد اول قبول کر د اما در انتها اون پولش رابرای خوشحالی خودش سرمایه گذاری کرد... عبارتی که در نامه برای دخترش نوشته بود دقیقا همین بود : گرچه اینده نوه ام مهمه ... اما تصمیم گرفتم  پولم را برای خوشحالی خودم سرمایه گذاری کنم !......

و....خب من فکر میکردم که آیا کار این پدر بزرگ درست بود یا نع ؟ (که البته جوابم مثبته ).......... و بعدش فکر میکردم که پدر من اگه بود کدوم را انتخاب میکرد: سرمایه گذاری برای اینده نوه اش که به طور ضمنی خوشحالی دخترش را هم در پی داره ....... یا سرمایه گذاری برای خوشحالی خودش!!؟......

البته خدا را شکر که پدر من اگه بخواد به راحتی میتونه هر دو کار را بکنه ...... برای هر ۴ تا نوه اش ......


اما با شناختی که از بابا دارم مطمنم که او ... گزینه ی اول را انتخاب خواهد کرد ......چون اصلا بلد نیست برای خوشحالی خودش پول خرج کنه !....... یعنی اصولا این کار (خرج پول برای تفریحات) خوشحالش که نمی کنه هیچ......موجب ناراحتیش هم میشه ......

طفلک پدر زحمت کش من که ۸۰ سال کار کرده و جز زحمت کشی .......روش دیگه ای برای زندگی بلد نیست ......

اما من تصمیم ندارم چنین کنم ..........البته نوه ای که در کار نیست ....... اما حتی برای بچه هام هم  حاضر نیستم که از همه چیم بگذرم ... من سرمایه گذاری برای خوشحالی خودم را ترجیح میدم .........فقط فعلا نمیدونم چی خوشحالم میکنه!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد