کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

131-

میگه : امروز نمی خوای ناهار بهمون بدی !؟

میگم : مگه نمیبینی از صبح بخاطر مهمونی امروز مشغول کارهای خونه ام!؟... خب غذا که تو یخچاله ...خودت گرم کن بخور ...

بهانه الکی میاره و میگه : نه!... اخه ناهار را دور هم باید بخوریم ... گرم میکردی ...همه را صدا میزدی ...دور هم بخوریم!....

میگم : خب ....خودتم میتونستی همین کار را بکنی ......منکه وقتشو نداشتم... اما شما الحمدالله چیزی که زیاد داری وقته!

میگه : فعلا که بیخیال ناهار شدم !!.................

و میره تو اتاقش........ کمتر از یکساعت بعد ... باز میاد توی آشپزخونه  و یک بشقاب چلو خورشت برای خودش میکشه ... و میزاره توی ماکروفر گرم میکنه و میبره میخوره.... و من همچنان مشغول کارم........... بالاخره منم گرسنه ام میشه .......چون حتی صبحانه هم نخوردم ......... واسه همین منم میرم غذا گرم میکنم تا بخورم.......

با تمسخر میگه : پس چی شد! تو هم اومدی سراغ غذا!!؟

میگم :خب مگه من نباید غذا بخورم !؟..... ادمم دیگه ...گرسنه میشم.....

میگه : نه خب ....بخور ....  ولی برای بچه ها هم گرم کن ... بهشون بگو بیان اون ها هم بخورن!!........

میگم : دخترک را قبلا بهش غذا دادم و خورده ....... دختری هم رژیمه! هر وقت بخوادخودش میاد واسه خودش گرم میکنه....

و بعد به شدت میرم تو فکر........به خودم میگم : به این میگن تفکر مردانه!!! حداقل در سرزمین من!... این اقای همسر که  از دسته ی همسران بسیار خوب هست ... بازهم دارای تفکر مردانه است ....اینکه وظیفه ی زنه که غذا بپزه ...بیاره و به دیگران بده ....... و حتی یک ثانیه هم به ذهنش خطور نکرد که ...... خودش هم میتونه اینکار را بکنه و نیازی نیست به من بگه .......

  امروز تولد این وبلاگه ...... ۵ ساله شد بچه ام!!


نظرات 2 + ارسال نظر
امیر ... جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:34 ب.ظ http://bacheh.blog.ir

سلام ...
والله این طرز تفکر مردانه هم نیست ....
ظالمانه است ... البته ببخشید که میگم ...
وبلاگ زدم ... به خوبی قبلی نیستش ...

ظالمانه است ... اما تفکر غالب مردان ماست ...متاسفانه!

... سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.faslesardeman.blogsky.com/

امان از این تفکرهای مردانه!

امااااااااااان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد