کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

134-

بازهم ۱۳ اردی بهشت رسید و ... سوال هرساله ی من که ........  چرا!!؟


روز تولدم تنها روزیه که فلسفی میشم !!... اونم در حد : 


زکجا آمده ام ...آمدنم بهر چه بود!؟....... به کجا می روم آخر ...ننمایی وطنم!



اینم یکی از شعرهایی که  برای تولدم  سرودم :


یک لحظه ی شاد و خوب و رنگین لطفاً

یک عالمه شعرتازه, سنگین لطفاً


در روز تولدم به من هدیه دهید

یک بوسه ی داغ و ناب و شیرین لطفاً!!




گرچه همیشه گفتم  که  روز تولد هر کسی باید به مادرش هدیه بدن و تبریک بگن... چون در واقع همه ی زحمات را مادرش کشیده!!


نظرات 2 + ارسال نظر
مرد میانسال سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ب.ظ http://ansd.blogsky.com/

سلام بانو
تولدت مبارک...
براتون تندرستی، دلخوشی و عاقبت بخیری آرزو میکنم...

علیک سلام ...

ممنون......
لطف دارید...

مهندس دیوانه جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ http://jenin.blogsky.com

تولدتون مبارک!

به به ... مهندس جنین گرامی..... این طرفا!!!؟

خوش اومدی و........خیلی ممنون از لطفت ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد