کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

137-

بعد از این همه سال امروز دوباره بیمه ی خودم شدم ... سال ۷۳ بار اولش بود .......و امسال دومین بار.... گرچه اینبار منتی سرم هست که دوست ندارم باشه ... ولی فعلا چاره ای نبود ..... باید خیلی خیلی قبلتر از این ها اقدام میکردم و بیمه ام رو ادامه میدادم .......ولی تنبلی کردم ........


نمیدونم چرا از نظر تامین مالی آینده ی  زندگی ام ... هیچوقت مثل یه ادمیزاد عاقل و بالغ ... فکر و اقدام نکردم هیچوقت !!!!؟... شاید دلیلش این باشه که توی خانواده ی ما ... این مسایل را مربوط به مردها می دونستند و.......هنوزم میدونن!!......برای همین هم به دخترها آموزش داده نمیشه که به مسایل مالی و تامین مخارج خودشون برای حال و اینده شون ......فکر کنند و راه حل مناسب پیدا کنند و اقدام کنند ....... چون  مسول این  چیزها را  مرد خانواده میشناسن ........


من اما اینطور فکر نمیکنم ...... تامین مالی زندگی نباید مرد و زن بشناسه ......اصولا من عقیده ندارم که جنسیت ربطی به اقتصاد داشته باشه !!... اینطوری که در ایران و قوانین ایران و احکام اسلامی ...... این ارتباط وجود داره ......... کلی مسایل مالی و پولی هست که اسلام ربطش داده به جنسیت ...  مثل ارث ... مثل دیه ... مثل نفقه ...مثل مهریه ... مثل  اجرت المثل ... و ...و ...و ...........

من میگم اگه قراره تفکیک و تقسیم بندی  در امور مالی  یا کاری هم بین زن و مرد باشه ......باید بر اساس توافق و تراضی طرفین باشه ....نه به حکم زور و قانون .....


امیدوارم  اونقدر سریع این قوانین احمقانه و ظالمانه  تغییر پیدا کنه ........ که من به چشم بتونم ببینم !!


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر ... یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:00 ب.ظ http://bacheh.blog.ir

من راستش سر در نیاوردم بیمه خودتون شدین یعنی چی !!!
شاید چون گیج و خسته و ملنگ شیفت دیشبم هستم هنوز !!!
ولی در مورد این قوانین که گفتین .... منم موافقم باهاتون ... خیلی بنظرم عجیب نادرست میان ...
:)))

سلام دکتر جان ...... فک کردم دیگه از خوندن اراجیف بنده خسته شدی!

منظورم اینه که خودمو بیمه کردم ... قبلا تحت پوشش بیمه همسر بودم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد