کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

140-

همسرم دوستی داره  که از جانبازان  دوران جنگه .....  بسیار مرد خوبیه و به قول خودمون بچه مسلمونه!... یعنی مقید به رعایت احکام شریعت هست ... که این یعنی خیلی خط قرمزها را برای خودش قایله......... مهندس نرم افزاره و بنا به تخصصش اکثر اوقات با کامپیوتر سر و کار داره .......  طراح سایت هم هست و  بالطبع خودش هم سایت داره ... نویسنده و شاعره و متن های خیلی قشنگی می نویسه ....... عروس و نوه هم داره ............. اما............ با همه ی این حرفا  همسرش انگاری بهش شک داره!!!... اخه هم وبلاگش را تعطیل کرد ...... هم تمام راه های ارتباطی سایتش را مسدود کرده ..... طوری که  کسی نتونه  از طریق سایت بهش پیامی بده یا نظری بزاره !!.......


به همسرم گفته بود بخاطر خانمم اینکار را کردم ....... چون  از بعضی نظرات و نوشته هایی که  خانم ها در ذیل شعرها یا متن هام  ........ می نوشتن ناراحت میشد و ...هی خیال میکرد من با کسی دوستم یا از این طریق ارتباطی دارم!!!......

واقعا برام جای تعجب داشت که چرا خانم چنین مردی باید بهش شک داشته باشه !...  اما خب ... همیشه میگم ... هرکسی یه جوریه دیگه ...... ادم نمی تونه و نباید قضاوت کنه .....

حالا هر وقت می بینم اقایی میزنه وبلاگش یا سایتش را ..... حذف میکنه ...... یاد این اقای مهندس می افتم و ... بی اختیار میگم : اینم خانمش در وبلاگش رو بست!


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر ... چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

خیلی چیزاش به من میخورد ها !!!
ولی اون قسمت همسر نه !!!
وبلاگم رو به دلایلی دیگه ای بستم ...
هنوزم غمگینم ...
:(

امیدوارم دلایل غمگینی نباشن ........ و غمگینی تون هم زود برطرف بشه .........

اگه کمکی از بنده ساخته است ... دریغ نکرده و بفرمایید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد