کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

151-

فکر میکنی این  ؛من؛... چقدر برات مهم هست!!؟... یعنی چقدر منیت داری؟ ...

مثلا اگه کسی به ایران  فحش بده نارحت میشی؟ ... بله؟ ....حالا اگه به کشور بورکینافاسو  فحش بده  چی ...ناراحت میشی؟... نه؟ ...چرا؟... چه فرقی هست بین بورکینافاسو و ایران؟... فرقش اینه که ایران رو مال خودت میدونی ... ایران رو منصوب  به خودت میدونی و در واقع ... ناراحتی تو  ربطی به اون کشور نداره ... به خودت مربوطه .....تو فک میکنی که دارن به تو فحش میدن و اینه که بهت بر میخوره و ...رگ غیرتت میزنه بالا!......... ولی چرا!!؟... چون منیت داری ... چون من برات خیلی مهمه .....چون ما ادما همه مون یه جورایی فکر میکنیم که ... مرکز دنیا هستیم و ....... کسی نباید چپ نگاهمون کنه .....

میگم بهش چرا زدی صورت طرفو داغون کردی ؟......میگه : بی شرف به مادرم فوووش داد!... بهم گفت مادر فلان.... حقش بود بزنمش!

میگم: مادرت اونجا بود؟ فحش رو شنید؟....

میگه : نه بابا .... وسط خیابون بودیم ...

میگم: خب ......حالا اون بهت گفت مادر فلان.....مادرت فلان شد!!؟... خطی به دامن پاک مادرت افتاد؟... صدمه ای دید از این فحش؟...

میگه : نع !... اگه  اینایی که تو میگی اتفاق می افتاد که ........طرف رو کشته بودم!...

میگم: خب .......پس  چرا طرف رو زدی ؟... وانمود میکردی چیزی نشنیدی ...  با خودت تصور میکردی یه سگی توی خیابون بهت پارس کرده ... مگه سگ بهت پارس کنه میگیری میزنیش؟

میگه : من!!؟... من !!؟... یکی به من بی احترامی کنه و من جوابشو ندم!!؟...  به مادر من فوووش بده و من خونین و مالینش نکنم!!؟... مگه من سیب زمینی ام!!؟

میگم:  مگه تو کی هستی!!؟...  این  ؛منی ؛ که این همه سنگشو به سینه میزنی ... مگه کیه؟... توی این دنیا ....روی این زمین خاکی ... چه وزنی داره؟... چه اهمیتی داره؟.... توی این جهان لایتناهی حتی به حساب هم نمیاد!... دیده نمیشه!....

این من .... فقط وابسته است به یه مقدار سلول حافظه .........تو اگه حافظه ات رو از دست بدی .......شدی یه نفردیگه !... اون وقت واسه یه چیزی که اینقدر بی هویته .....حاضری بزنی دیگران را بکشی ...حاضری جونت رو فدا کنی ..حاضری  دنیا را بهم بریزی ...... به نظرت احمقانه نیست!!!؟

دین من....وطن من...... شهر من ..........محله من .....خانواده من .......خونه ی من .......ماشین من .....مال من ....پول من ......همسر من .....فرزند من .....کار من ........ فکر من....... نوشته من ........ تولید من......... و ..............و................و.................. هرچیزی که من توش هست .... بوی گند منیت میده ........ بوی خودخواهی محض ... بدون حتی اپسیلونی ناخالصی!!!...

اگه هر وقت کسی تونست این منیت روکنار بزاره ........ و در موردهمه چیز ....  فرا منی ....فکر کنه و رفتار کنه ......اونوقت میشه بهش  گفت  آدم ........ انسان ...

چند سالی هست که دارم تلاش میکنم ... اینطوری بشم .......اما متاسفانه  ریشه های منیت در وجودم خیلی خیلی عمیقه ... و این تغییر به کندی صورت میگیره .........هنوز راه زیادی تا ادم شدنم مونده!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد