کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

152-


تا چه حدی باید احساسات  شدید رو کنترل کرد؟.......خشم ...نفرت ...... غم ....... شوق....... عشق ........شادی ........... حسد ....... دلزدگی........ ملال .......


گاهی دلم میخواد هرچی درونم هست را بریزم بیرون ........دلم میخواد همه ی اون حسی را که نسبت به طرف مقابل دارم ....... بپاشم توی سرتاسر هیکلش....... دلم میخواد موج های قوی احساساتی که درونم را طوفانی کرده ........ بیاد بیرون و کثل گردباد ... دور اون شخص را بگیره ..........

اما تربیتی که داشتم .......بهم این اجازه را نمیده .......یعنی حتی اگه بخوام اینکار را بکنم....تواناییش را ندارم ........ چارچوب ها ...بندها ... حصارهای نامریی که همیشه دورم را گرفتن ..........نمیزاره ...............

دلم میخواد همه شون را بشکنم و بریزم دور........دلم میخواد رها بشم ......دلم میخواد ازاد باشم ............ دلم میخواد مثل یه  پرنده به هرجایی که دلم میگه ......پر بکشم و توی هوای دلخواهم غوطه ور بشم ..................ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کاش یکی منو از خودم ازاد میکرد........


نظرات 1 + ارسال نظر
kilgharrah پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ق.ظ

گاهی فقط؟
:((

اره گاهی فقط ... توسن من بایدگاهی باشه دیگه!! ....اما گاهی شدتش اینقدر زیاده که ... واقعا اذیت میشم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد