کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

153-

چن روزه که اسامی کنکوری ها رو دادن و ........خیلی ها شاد شدن و خیلی ها هم غمگین....... که واضحه این دو دسته یا خودشون کنکور دادن یا فامیل درجه اول کنکور داده ها هستن.......

اما فک کنم وضعیت من این وسط خنده دار باشه .... منی که  سال اینده کنکوری دارم!! ... حسم اینه : وحشت و ترس!!!!!!!!!!!

۴تا دوستام  بچه هاشون کنکور داشتن ....... هر ۴ تا هم قبول شدن ... همه هم رشته های عالی دانشگاه های دولتی ........ لعنتی ها عین ماماناشونن ...  همه درس خون و کلاس بالا.......... دوتاشون که  رشته ریاضی بودن ... مهندسی پزشکی و مهندسی هوافضا  قبول شدن .....یکی شون که تجربی بود پزشکی .... اونی هم که هنر بود طراحی پارچه .........  همه هم دانشگاههای دولتی تهران .........

حالا من چه مرگمه!!!!؟..........مثل یه احمق واقعی .... از حالا هول سال دیگه این موقع رو دارم که ......دختره  هیچ جا قبول نشده و .... مجبوریم  دانشگاه ازاد سولوقون اباد سفلی ....رشته خربیاری .... ثبت نامش کنیم .......و  وقتی ازم می پرسن دخترت کجا و چی قبول شد؟......... مجبور بشم هی لبخند ژوکوند بزنم و مزخرف تحویل بدم جهت ماله کشیدن به این خرابکاری !!!!!!!!

اگرچه طفلک از همین تابستون شروع کرده و داره میخونه ........... اما چیکار کنم ...... اعتمادی به درس خوندنش ندارم ........ و هیچ امیدی به قبولیش در رشته دانشگاه  به درد بخور......

شاید این هم به مامان لعنتیش رفته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات 3 + ارسال نظر
سعید جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ق.ظ

زهرا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

نگرانی نداره! دانشگاه هم خبری نیست. میخواد بهترین دانشگاه کشور باشه یا سطح پایین ترینش.
خواهش می کنم مقایسه نکنین فرزندتون رو. اجازه بدین به علایقش برسه و توانایی هاش رو پرورش بده. مهم موفقیت و احساس رضایت از خودش در آینده هست نه صرفا ورود به بهترین رشته و دانشگاه.
شما اشتباه پدرها و مادرهای ما رو تکرار نکنین.

خیلی ممنون از پندهای خوبتون.... اما والا من کاری بهش ندارم و .... درزمینه درس و رشته و دانشگاه....هیچی هم بهش تحمیل نکرده و نمیکنم... اینا فقط فکرای خودمه ... به کسی منتقل نمیشه ... برای همینم تو کمد رخت چرکام پنهانشون کردم!

kilgharrah چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:53 ب.ظ

خب.
یه چیزی بگم؟
این چهار تایی که نوشتی اصلا در یه سطح نیستن که از الآن حتی استرس شبیه اینا بودن رو گرفتین.
هوافضا ی تهران می دونی رتبه ی چند می خواد؟ بالا ی شش هزار هم بیاری قبولی دولتی رو. بعد می دونستی که تو ایران تقریبا آینده ی خاصی نداره و می رن سراغ شغل های دیگه؟
اون پزشکیه اوکی... ولی بقیه شون واقعا در یه سطح نیستن که این طوری مقایسه می کنین. اینا رو یکی بیاد به دوستا و فامیلای ما بگه کلی مسخره می کنن به خاطر این قبولی ها. :)))
البته من کلا با این رسم مسخره کردن و اینا موافق نیستم. ولی نوشتم که همچین فکر نکنید خفن قبول شدن و به این خاطر به بچه ی خودتون ایمان نداشته باشید.

سلام...
از نظر من همین که رشته دلخواه دانشگاه دولتی قبول بشه ... شاهکاره ... خفن پیشکش!
و .... مرسی که دلداری دادی .....
در ضمن......... میدونم که این حس های من احمقانه است... در کل باور دارم که هیچیز این دنیا ...اونقدرها هم مهم نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد