کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

کمد رخت چرک

نگفتنی های من ! اینجا هیچ منظره ی مناسبی برای چشم ها و قلب های معصوم وجود نداره ... احتیاط کن!

165-

واقعا کی از چند دقیقه ی بعد خودش یادیگران خبر داره !!!؟.......


فقط چند ساعت بعد از نوشتن پست قبلی ...... دایی همسرخان فوت کرد....... دایی که بیشتر نقش پدر داشت براش....

 حالا صرف نظر از اینکه ایشون چند روزی بود که 100 ساله شده بود..... ومرگش خیلی هم ناگهانی نبود!!!(آخه ادم صد ساله نمیره ...پس کی بمیره!؟)...... اما حداقل واسه من یکی ... فوتش نابه هنگام بود!!!...... چون درست روز تولد من  بود........ و با این مادر شوهری که من دارم.........و هنوز بعد از 17 سال  داره سالی دو بار ( به قمری و شمسی) واسه  مادرش که در سن 102 سالگی فوت کرد....... مراسم سالگرد میگیره........... روز تولدم نابود شده است!!... چون دیگه شد سالگرد فوت اخوی محترمش که ......از نظر اون یه قدیس بود و هست!...........


حیف که واسه مراسم اعلامیه چاپ نکردیم ........وگرنه من یکی حتما می نوشتم ........فوت نا بهنگام!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
رادیوبلاگیها یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:40 ب.ظ http://radioblogiha.blog.ir

سوژه شدین :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد